dimecres, 14 de novembre del 2012

PARELLA DE NUVIS

Aquest és l'ultim record que he trobat a l'USB.
Son els primer ninos que vaig cosir. Una parelleta de Nuvis. Amb aquesta parella va començar la meua andança pel món del feltre i de la costura.
Vanessa + Hugo

Em vaig recolzar en un nuvis trobats a la xarxa (a dia d'avui no els he tornat a trobar, pero crec que la idea es de trikel-adornate). 
No creia que m'agradara tant fer nines, clauers, regals de feltre o patchwork.

Ara estic preparant la meua parella de nuvis. Dins d'uns mesets anirem de boda!!

3 comentaris:

  1. Encara te falta el meu coixinet per portar els anells!!! ;)

    ResponElimina
  2. Del coixí no tinc fotos, i de la teua parella de nuvis tampoc..

    ResponElimina
  3. Xe, com pot ser això!! Jo sí que en tinc, a vore si les trobe i te les envie :D

    ResponElimina