dissabte, 27 d’agost del 2011

CAIXA REGAL PER A NADONS (2)

Amb el pitets, els xumeters, la tovallola i el nom de Xavi he realitzat una nova caixa per a nadó.

La amiga que ha encomanat la caixa també a comprat algunes cosetes per omplir la caixa; com un metre de fusta, un peluix iguals que a l'altra caixa i amés d'un pack de roba de recién nascut i també els productes bàsics d'higiene per als bebés: colonia, bodymilk, gel, toalletes, cremeta pal culet... (segons comenta Estrella)....
Ací teniu unes fotos.
 



2 comentaris:

  1. aquestes lletres m'han agradat molt! enhorabona pel bloc! Jo estic com tu... vaig fent cosetes però tampoc no sóc cap experta! En voler visita el meu blog!

    www.777inspiracions.blogspot.com

    maria del mar.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Maria del Mar, vaig a donar-li un cop d'ull al teu bloc...

    ResponElimina